Меню KDT

logo.png?_=1713942113

Школа - лицей имени Әлихан Бөкейхан города Павлодара
  • kz
  • ru
  • en
  • Дарынды балалармен жұмыс істеу туралы ақпарат

     

    № 20 лицей – мектебінің білім берудегі мақсаттарының бірі – арнай курстарды дифференциялды оқыту арқылы оқушының болашақ мақсатына таңдаған мамандығы бойынша қажетті білім беру арқылы зияткер тұлға тәрбиелеу.

    Осы педұжымға сәйкес келесі міндеттер анықталады:

    - дарынды балалардың одан әрі әлеуетті қабілеттерін дамыту жетілдіру және оңтайлы жағдай жасау;

    - дарынды балалармен жұмыс педагог кадрлардың ғылыми - әдістемелік жұмысын қамтамасыз ету;

    - дарынды балалардың қабілеттерін дамытуға және анықтауға арналған іс-шаралар өткізу;

    -  оқушылардың эксперименттік-іздену жұмысын ұйымдастыру.

    Алдағы міндеттері шешу үшін № 20 лицей – мектебінің жұмыс бағыттары анықталды:

    теориялық семинарлар өткізу;

    Ғылыми - практикалық конференциялар ұйымдастыру;

    Дарынды балалармен  өткізілетін іс-шаралар:

    - пәндік олимпиадалар, жарыстар өткізу;

    -дарынды балаларға қалалық, облыстық және республикадлық деңгейде түрлі іс-шаралар қатысу үшін жағдайлар жасау;

    №20 лицей-мектебі Инновациялық Еуразия университетімен шығармашылық  байланыста жұмыс жасайды сондықтан лицейліктер тәрбиелік іс-шаралармен қатар пәндер бойынша кафедра сабақтары ұсынылды: биология, шет тілдер филологиясы, физика. ИнЕУ профессорлары мен мұғалімдерімен лицейліктер ғылыми жұмыстарға шығармашылық топта дайындалады жекелей сабақтар жүргізіледі.

    № 20 лицей-мектебінде ОҒҚ «Ритм» жұмысын ұйымдастырды. Оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары сәйкес құрылды. №20 мектеп-лицейінің оқушылары әлеуетті қабілеттерін жүзеге асыру үшін ғылыми-зерттеу жобаларын дамытуға оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырылды.

    Көптеген жобалар гипотезасы  арнаулы курстар, қосымша курстарда кезінде дүниеге келеді. Лицей оқушылары арасында жүргізілген сауалнама -  оқушылар кафедра сабақтарына өз қалаулары бойынша барды  деген қорытындыға әкелді.

    Бұл сабақтар оларға өздерін әр қырынан ашылуларына және өзінің болашақ мамандығын таңдауға көмектеседі.

    Пәндер бойынша оқушыларды олимпиадаға дайындау үшін  оқушылардың тізімдері құрылып, кеңес беру кестесі ұйымдастырылды. Пән апталықтары кезінде оқушылар қашықтықтан өткізілетін олимпиадаға қатысу ұсынылады. Қалалық турға қатысу үшін мектепішілік кезеңінен орын алған  оқушы қатыса алады.

    КИО пәндік олимпиадаларына жыл сайын 50% астам лицейліктер қатысады. Ағымдағы оқу жылының қараша-желтоқсан айында, үш пән бойынша 20 оқушы жүлделі орын алды.

    Жасалған жұмысты талдау кезінде, дарынды оқушылармен жұмыс тиімділігіне әсер ететін бірқатар мәселелерді анықтады. Олар:

    - оқу үрдісінде оқушының жоғары жүктемесі;

    - ғылыми жобаға дайындық жүйелі жұмыстың болмауы;

        - өзін-өзі дамытуға оқушының мотивациясының төмен деңгейі.

     

    Анықталған мәселені шешу үшін:

    1. Олимпиадаға  дайындайтын оқушылар тізімін іріктеп,  анықау;
    2. ОҒҚ жұмысын жүйелі түрде  жүргізу;
    3. Өзін-өзі дамыту үшін оқушылардың ынталандыру деңгейін арттыру, түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану;
    4. КИО түрлі олимпиада жарыстарының жүлдегер жеңімпаздары арасынан, оқушылардың олимпиадалық  резерв командасын құру.
    5. Жазғы кезінде және оқу жыл бойы резерв олимпиада құрамындағы оқушыларға ЖОО-дары мұғалімдерінен кеңес алу  сабақтарын ұйымдастыру;
    6. Жазғы профильдік лагерь кезінде  ОҒҚ және ШОР жұмыстарын ұйымдастыру;
    7. Оқушылардың жаңа жиынтығын шақыру дарынды оқушылармен жазғы пәндік олимпиада өткізу

     

     

     

    2017 жылдан бастап ҰБТ екіге бөлінеді - БҒМ

    2017 жылдан бастап Ұлттық бірыңғай тестілеу мектептік және ЖОО болып екіге бөлінеді. Бүгін ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифингте ҚР Білім және ғылым министрі Ерлан Сағадиев осылай мәлім  етті.

    ҚазАқпарат - 2017 жылдан бастап Ұлттық бірыңғай тестілеу мектептік және ЖОО болып екіге бөлінеді. Бүгін ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифингте ҚР Білім және ғылым министрі Ерлан Сағадиев осылай мәлім  етті.

    «Ұлттық бірыңғай тестілеуді биыл 2 мәрте тапсыруға болады. Ешбір мемлекетте мұншалықты жоғары әлеуметтік бағаға ие емтихан жоқ шығар. Сондықтан, біз ҰБТ-ны қайта тапсыру әлеуметтік күйзелісті басуға мүмкіндік береді. Екіншіден, колледждер түлектері де ҰБТ-ны қайта тапсыра алады. Қазір оны шілде-тамызда тапсырып жүр, енді біз оларға оны келесі жылдың қаңтарында - 2017 жылы қайта тапсыруға мүмкіндік береміз», - деді министр. Оның айтуынша, колледж түлегі шартты түрде жоғары оқу орнына қабылдануға құқылы болады.

    «Қазір біз осындай ережелерді дайындап жатырмыз және ЖОО аясында қаңтарға арналған кешенді тестілеу әзірленуде. Егер ол осы кешенді тестілеуден өтсе, сәйкесінше оның қыркүйектен бастап қаңтарға дейін өткен кредиттері, оған есептеліп, былайша айтқанда ол бірінші курстың ортасына түседі, және мұны біз әділетті деп есептейміз», - деді Е. Сағадиев.

    Министр сондай-ақ келесі жылдан бастап Ұлттық бірыңғай тестілеуді екіге бөлу жоспарланғанын атап өтті. «Мектеп бітіру емтихандары мектепке оралады, ал ҰБТ SIT (интеграциялық тесттер (System Integration Test) қарай ауысады. Бұл әділетті, себебі ЖОО-лары түлектің зияткерлік деңгейі мен ЖОО бағдарламасын меңгеру әлеуетін білуі қажет. Ал SIT мұны анықтай алады. Сол себепті біз ҰБТ-нің жаңа бағдарламасын әзірлеп жатырмыз. Оны енгізген соң барлығы, олимпиада жүлдегерлері, Назарбаев Зияткерлік мектептерінің түлектері - бәрі осы емтиханды тапсырады. Алғаш рет оны тегін тапсыру жоспарлануда. Сосын оны бірнеше рет қайта тапсыруға болады. Кезең-кезеңмен ЭЫДҰ стандарттарына көшеміз. Мұны келесі жылдан бастап енгіземіз», - деді ведомство басшысы.

    14.02.2024
    0



    Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь

    Послание
    Президента

    Рухани жаңғыру

    Полезные ссылки